Poštovani,
ITAS je dio ČIKOM ICT grupacije, koju sačinjavaju ČIKOM informatički inženjering, ComNet i ITAS. Udruživanjem svojih resursa, znanja i iskustva u mogućnosti smo da ponudimo cjelovita, složena, integrisana rješenja bazirana na informatičkim i komunikacionim tehnologijama(ICT), a s ciljem unaprijeđenja poslovanja naših klijenata.
Možemo da ponudimo veliki broj profesionalnih usluga iz oblasti informatičkih i komunikacionih tehnologija, kao i više modela održavanja računarske opreme, komunikacione opreme i softvera.
U mogućnosti smo da Vam ponudimo različite oblike poslovne saradnje da bi Vaši informacioni sistemi, računarski sistemi i računari, tokom eksplatacije, radili pouzdano i efikasno.
Profesionalne usluge koje nudimo:
Konsalting
Zahvaljujući višegodnišnjem iskustvu, edukaciji i stalnom praćenju savremenih trendova u oblasti informacionih tehnologija u mogućnosti smo da Vam ponudimo:
- projektovanje konkretnih rešenja u oblasti ICT
- izvođenje stručnih analiza
- davanje stručnih preporuka
Sistem integracija
Upotrebom različite računarske opreme i softvera u okviru jednog informacionog sistema naše iskustvo može biti od velike pomoći pri dovođenju svih komponenti u jednu funkcionalnu celinu.
Ekspertiza postojećih sistema
Sagledavanje stanja i mogućnosti postojećeg informacionog sistema, sa stanovištva hardverskih, softverskih, aplikativnih i ljudskih resursa. Analiza performansi sistema, otkrivanje uskih grla i predlaganje rešenja za prevazilaženje problema.
Razvoj softvera prema potrebama korisnika
Obuhvata sve vrste usluga projektovanja, razvoja i implementacije aplikativnh softverskih rešenja prema zahtjevima korisnika.
Sistemska softverska podrška
Obuhvata:
- instalaciju
- konfigurisanje
- administraciju
- održavanje
sistemskog softvera za vodeće serverske platforme, kao što su:
- SUN
- IBM
- Fujitsu-Siemens
- HP
kao i pružanje usluga konfigurisanja i održavanja različitih Internet servisa:
- e-mail servera
- web servera
- dail-up servera
baziranih na jednoj od gore pomenutih hardverskih platformi pod jednim od sledećih operativnih sistema
- Solaris
- Linux
- Windows
obezbjeđujući i rješenja za automatizovano pravljenje rezervne kopije cjelokupnih informacionih sistema (backup systems).
Zaštita informacionih sistema
Obuhvata implementaciju softverske i hardverske zaštite od neovlašćenog pristupa i upotrebe računarskih sistema, kroz:
- implementaciju i aktiviranje Firewall zaštite
- centralizovanu instalaciju i administracija korporacijskih antivirusnih paketa
- implementaciju VPN servera
- implementaciju IDS servera
- instalaciju i podešavanje antispam i antispyware softvera
- upotrebu smart kartica
Help desk
Mogućnost korisnika da preko telefona dobiju odgovarajuće savjete radi efikasnog rješavanja problema u radu informacionog sistema. Sastavni je dio ugovora o održavanju.
Servis računarske opreme
Kompletan servis svih standardnih komponenti PC opreme kao i druge računarske opreme. Raspolažemo jednim od najboljih servisnih centara, kao i velikom zalihom rezervnih djelova i sposobni smo da na najefikasniji način intervenišemo i u minimalnom roku riješimo svaki problem koji se pojavi kod korisnika.
Servisna služba bavi se održavanjem hardvera u cijelom životnom ciklusu proizvoda, što obuhvata:
- pripremne radnje, neophodne za instalaciju opreme
- instalaciju opreme
- preventivno održavanje
- korektivno održavanje (popravke) po “per call” sistemu, ili na osnovu ugovora o održavanju
- sprovođenje izmjena na računarima i opremi zbog tehničkih poboljšanja ili proširenja mogućnosti same opreme
- demontažu opreme
Servis se obavlja u prostorijama ČIKOM doo ili kod korisnika.
Nadogradnja PC konfiguracija
Korisnici kod kojih se pojavi potreba da inoviraju opremu (noviji procesori, matične ploče, diskovi itd.), mogu dobiti adekvatne predloge, opremu i usluge nadgradnje za sve postojeće PC konfiguracije.
Prilikom kupovine računara i opreme, možemo da ponudimo dodatne usluge:
- Isporuku tj. prevoz opreme do željene lokacije
- Kompletnu instalaciju i povezivanje opreme
- Konfigurisanje računarske opreme prema definisanim zahtjevima
Modeli održavanja hadrvera i sistemskog softvera
Paušalno održavanje :
5 dana u nedelji x 8 sati
5 dana u nedelji x 16 sati (dvije smjene)
7 dana u nedelji x 24 sata (neprekidno dežurstvo)
PREPAID mjesečno održavanje:
Kupovina određenog broja intervencija - dolazak i rad na otklanjanju jednog problema, HW ili SW prirode, na jednom računaru i traje do njegovog rešenja.