Usluge

Poštovani,

ITAS je dio ČIKOM ICT grupacije, koju sačinjavaju ČIKOM informatički inženjeringComNet i ITAS. Udruživanjem svojih resursa, znanja i iskustva  u mogućnosti smo da ponudimo cjelovita, složena, integrisana rješenja bazirana na informatičkim i komunikacionim tehnologijama(ICT), a s ciljem unaprijeđenja poslovanja naših klijenata. 

Možemo da ponudimo veliki broj profesionalnih usluga iz oblasti informatičkih i komunikacionih  tehnologija, kao i više modela održavanja računarske opreme, komunikacione opreme i softvera.

U mogućnosti smo da Vam ponudimo različite oblike poslovne saradnje da bi Vaši informacioni sistemi, računarski sistemi i računari, tokom eksplatacije, radili pouzdano i efikasno.

Profesionalne usluge koje nudimo:

GIS usluge i rješenja

Konsalting

Zahvaljujući višegodnišnjem iskustvu, edukaciji i stalnom praćenju savremenih trendova u oblasti informacionih tehnologija u mogućnosti smo da Vam ponudimo:

  • projektovanje konkretnih rešenja u oblasti ICT
  • izvođenje stručnih analiza
  • davanje stručnih preporuka

Sistem integracija

Upotrebom različite računarske opreme i softvera u okviru jednog informacionog sistema naše iskustvo može biti od velike pomoći pri dovođenju svih komponenti u jednu funkcionalnu celinu.

Ekspertiza postojećih sistema

Sagledavanje stanja i mogućnosti postojećeg informacionog sistema, sa stanovištva hardverskih, softverskih, aplikativnih i ljudskih resursa. Analiza performansi sistema, otkrivanje uskih grla i predlaganje rešenja za prevazilaženje problema.

Razvoj softvera prema potrebama korisnika

Obuhvata sve vrste usluga projektovanja, razvoja i implementacije aplikativnh softverskih rešenja prema zahtjevima korisnika.

Sistemska softverska podrška

Obuhvata:

  • instalaciju
  • konfigurisanje
  • administraciju  
  • održavanje 

sistemskog softvera za vodeće serverske platforme, kao što su:

  • SUN
  • IBM
  • Fujitsu-Siemens 
  • HP

kao i pružanje usluga konfigurisanja i održavanja različitih Internet servisa:

  • e-mail servera
  • web servera
  • dail-up servera

baziranih na jednoj od gore pomenutih hardverskih platformi pod jednim od sledećih operativnih sistema

  • Solaris
  • Linux
  • Windows

obezbjeđujući i rješenja za automatizovano pravljenje rezervne kopije cjelokupnih informacionih sistema (backup systems).

Zaštita informacionih sistema

Obuhvata implementaciju softverske i hardverske zaštite od neovlašćenog pristupa i upotrebe računarskih sistema, kroz:

  • implementaciju i aktiviranje Firewall zaštite
  • centralizovanu instalaciju i administracija korporacijskih antivirusnih paketa
  • implementaciju VPN servera
  • implementaciju IDS servera
  • instalaciju i podešavanje antispam i antispyware softvera
  • upotrebu smart kartica

Help desk

Mogućnost korisnika da preko telefona dobiju odgovarajuće savjete radi efikasnog rješavanja problema u radu informacionog sistema. Sastavni je dio ugovora o održavanju.

Servis računarske opreme

Kompletan servis svih standardnih komponenti PC opreme kao i druge računarske opreme. Raspolažemo jednim od najboljih servisnih centara, kao i velikom zalihom rezervnih djelova i sposobni smo da na najefikasniji način intervenišemo i u minimalnom roku riješimo svaki problem koji se pojavi kod korisnika.

Servisna služba bavi se održavanjem hardvera u cijelom životnom ciklusu proizvoda, što obuhvata:

  • pripremne radnje, neophodne za instalaciju opreme
  • instalaciju opreme
  • preventivno održavanje
  • korektivno održavanje (popravke) po “per call” sistemu, ili na osnovu ugovora o održavanju
  • sprovođenje izmjena na računarima i opremi zbog tehničkih poboljšanja ili proširenja mogućnosti same opreme
  • demontažu opreme

Servis se obavlja u prostorijama ČIKOM doo ili kod korisnika.

Nadogradnja PC konfiguracija

Korisnici kod kojih se pojavi potreba da inoviraju opremu (noviji procesori, matične ploče, diskovi itd.), mogu dobiti adekvatne predloge, opremu i usluge nadgradnje za sve postojeće PC konfiguracije.

Prilikom kupovine računara i opreme, možemo da ponudimo dodatne usluge: 

  • Isporuku tj. prevoz opreme do željene lokacije 
  • Kompletnu instalaciju i povezivanje opreme 
  • Konfigurisanje računarske opreme prema definisanim zahtjevima

Modeli održavanja hadrvera i sistemskog softvera

Paušalno održavanje : 
5 dana u nedelji  x   8 sati 
5 dana u nedelji  x  16 sati (dvije smjene) 
7 dana u nedelji  x  24 sata (neprekidno dežurstvo) 

PREPAID mjesečno održavanje: 

Kupovina određenog broja intervencija - dolazak i rad na otklanjanju jednog problema, HW ili SW prirode, na jednom računaru i traje do njegovog rešenja.